יום שבת, 10 באפריל 2010

GE SMITH בישראל

דויד ברוזה מארח את ג'י אי סמית בהופעה בתכנית "האיש הקטן מהרדיו", מועדון שבלול ג'אז, 8.4.2010













הפעם אנחנו בענייני SOUND AND VISION ופחות בדיבור...

ג'י. אי. סמית, יליד 1952, מנגן בגיטרה מגיל 4 ומתפרנס מנגינה מגיל 10. ביותר מארבעים שנות הקריירה שלו הוא הקליט שירים והוציא אלבומים כסולן וכחבר בלהקות שונות אך את עיקר פרסומו קנה כשניגן וניהל להקות ליווי לעשרות אמנים ולהקות בארה"ב, כשהבולטים במיוחד בהם דן הרטמן והצמד הול ואוטס (בשנות השמונים) ובוב דילן (מסוף שנות השמונים לתחילת התשעים) ובעיקר כשניהל מוסיקלית את להקת הבית בתכנית "סטרדיי נייט לייב" בשנים 1985-1995 ושוב בשנים 1999-2000. שם הוא ניגן עם שורה מטורפת של זמרים ושחקנים, כך גם כמנהל המוסיקלי של מופעי ענק עמוסי כוכבים, ביניהם החלק האמריקני של "LIVE AID", "30 שנה לבוב דילן" ועוד.

עכשיו ג'י.אי. סמית נמצא בביקור בישראל, כאורחו של דויד ברוזה. ג'י (כך, ולא בשמו המלא ג'ורג', הוא רוצה שיקראו לו) הפיק עם ברוזה את אלבומו האחרון "NIGHT DAWN" המוקדש לשירי המשורר והמוסיקאי האמריקני טאונס ואן זנדט. על האלבום המצויין של ברוזה נדבר בהזדמנות... עכשיו נסתפק רק באיזכורו. ביום חמישי הופיעו השניים בתכניתי "האיש הקטן מהרדיו" בשידור חי ממועדון "שבלול ג'אז", וביצעו שלושה משירי האלבום ושיר נוסף של ואן זאנדט שג'י אי גם שר (וגם שירים של ברוזה בעברית). חבל להחמיץ... ובשבוע הבא ההופעה בבארבי. אז הנה היא וגם צילומים של דני זודקביץ שהוא צלם הבית וגם האחראי על הפייס בוק של התכנית: http://www.facebook.com/group.php?gid=21027897680

דויד ברוזה בשירה וגיטרה, אי.ג'י סמית בגיטרה ושירה. השירים בתכנית: SOUL TO SOUL, דניאלה, NIGHT DAWN, בצהרי היום, PANCHO & LEFTY, CAROLINA.


2 תגובות:

  1. נשמע מצוין, כיף לקרוא את הבלוג שלך!

    השבמחק
  2. הייתי בצהרי היום ,הייתה אחלה אתנחתא ככה באמצע היום

    השבמחק